Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találja. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk. Elfogadom
Keresés

Hírlevél
EUB utasbiztosítás

Teszteltük! Falkensteiner Club Funimation Borik****

A Falkensteiner Club Funimation Borik Zadartól 3 km-re, Borik üdülőközpontban található, amely homokos partú öblének köszönhetően különesen közkedvelt a családosok körében. A négy csillagos Falkenesteiner hotelek nyújtotta megbízható színvonalas szolgáltatásokról már több visszatérő utasunktól kaptunk pozitív visszajelzéseket, de ezúttal mi magunk is felpakoltunk és nekivágtunk a 640 km-es útnak, hogy mindezt személyes tapasztalataink által is alátámaszthassuk.

A hotel kívülről első látásra talán egy hétköznapibb szálloda látszatát kelti, de belépve a hallba hamar megbizonyosodunk róla, hogy a Falkensteiner hotelekre jellemző egyedi, de mégis egységes enteriőr fogad bennünket. Hatalmas tér, melegséget keltő természetes anyagok, bambuszok, hatalmas fonott vázák, mosolygó, kedves személyzet.

A szobánkba belépve a lenyűgöző hatás még mindig uralma alatt tart minket, amit a teraszra kilépve tovább fokoz a lemenő nap és az Adria látványa.

Este az étteremben pazar kínálatú svédasztalos vacsora vár bennünket, a tengeri herkentyűk finomabbnál-finomabb változatai kerülnek a tányérokra. A kínálat bősége a reggeli és az ebéd esetében sincs másképp, viszont ha nem akarunk álmatlan éjszakákat, a széles kínálat mellett a mértékletességet is érdemes szem előtt tartani.

Vacsora után egy kis séta a morajló tengerparton, majd másnap egy kis lazítás a hotel wellness részlegében, amely 2009-ben elnyerte Horvátország legszebb wellness részlege címét. Nem is kell ennél több. Igaz, csak április elején járunk, de az idő így is nagyszerű, a belső medencéből a napos, külső medence felé csalogat minket.

A külső részen hatalmas csúszda, külön gyermekmedence, a színpadon pedig a Falkyland animátorainak sport-és játékprogramjai gondoskodnak a gyermekek felejthetetlen nyaralásáról. Esténként a színpad show-műsoroknak ad helyet.

A lazítás után egy rövid kirándulást teszünk Zadar óvárosába, amely akár egy hosszabb sétával vagy menetrendszerinti busszal is megközelíthető. A recepció melletti Bora programszervező irodában készségesen állnak rendelkezésünkre kirándulásokat, és további ajánlatokat illetően.

A Falkensteiner Club Funimation Borik szolgáltatásainak és kitűnő elhelyezkedésének köszönhetően minden egy helyen áll a rendelkezésünkre, így biztos, hogy egyszerre nyújt kalandot a kicsiknek, és felüdülést a nagyoknak. Minket meggyőztek.

www.adriaonline.hu - A napos oldal!