Ebben a rövid összefoglalóban szeretnénk információkat adni és segítséget nyújtani az Adriaonline.hu oldalon történő ajánlatkérés és a foglalás menetéről, hogy megkönnyítsük a foglalás menetét.
Ajánlatkérés, foglalás:
Utazás megrendelésére, ajánlatkérésre több lehetőség közül is választhat. Elküldheti ajánlatkérését online, a minden szállásajánlat mellett található „Kérjen ajánlatot!” gombra kattintva, a kért adatokat megadva. Ekkor rögtön kap egy ajánlatot e-mail-ben, amely egy előzetes ajánlat, és amelynek az ára eltérhet a végleges foglalás árától.
Az Adriaonline.hu oldalt a lehető legnagyobb gondossággal készítettük el, azonban előfordulhat eltérés a végleges és az ajánlatban szereplő fizetendő összeg között. Ilyen esetben vagy visszatérítjük a túlfizetést, vagy pedig be kell fizetnie a hiányzó összeget.
Amennyiben az ajánlatot elfogadja, akkor az ajánlatra egy válasz e-mail visszaküldésével tudja megrendelni a szolgáltatást.
Ha van szabad férőhely, munkatársaink megpróbálják opciósan lefoglalni azt Önnek (erről tájékoztatják amennyiben opciós foglalás történt) és informálják a további teendőkről, valamint a fizetési módokról és határidőkről.
Amennyiben nem lenne hely, ezt jelezzük telefonon vagy email-en, és megpróbálunk másik, az Ön számára kedvezőbb ajánlatot keresni. Amennyiben ajánlatunkat megfelelőnek találja, úgy megrendelése után történik a foglalás a fentiek szerint.
Fizetés:
A foglalás után Önnek be kell fizetnie a részvételi díj előlegét. Az előleg rendszerint az utazás kezdő napjától számított 30. napon kívül a részvételi díj 40%-a, az utazás kezdő napjától számított 30 napon belül a teljes részvételi díj.
A részvételi díjat fizetheti:
• Irodánkban, készpénzben: 1052 Budapest, Fehérhajó utca 8-10. személyesen (hétfőtől-péntekig: 09:00-18:00-ig)
Kérjük, az ügymenet meggyorsítása érdekében, irodánkba a pontos összeggel érkezzen.
• Belföldi postautalvánnyal, azaz „rózsaszín csekken” befizethető bármelyik postán. A csekk hátán, a közlemény rovatba feltétlenül írja be a foglaló nevét, a lefoglalt szállást, dátumot a könnyebb azonosítás érdekében. Ha a rózsaszín csekk feladott másolatát elküldi faxszámunkra vagy beszkennelve e-mail címünkre, akkor a vouchert a pénz tényleges megérkezése előtt kiállítjuk önnek.
• Átutalással a Raiffeisen Banknál vezetett számlánkra.
Az összeg megérkezése után véglegesítjük a foglalást. Adott esetben a partnerünktől beérkező visszaigazolást követően tudjuk az Ön részére megküldeni a foglalási visszaigazolást, melynek időtartama 1-2 munkanap, azonban néhány esetben akár 5-6 munkanap is lehet.
Az Ön megrendelése és a szolgáltatás árának megérkezése között több nap is eltelhet, így lehetséges, hogy ezen idő alatt a kiválasztott útra a helyek betelnek, és nem tudjuk visszaigazolni az utat. Amennyiben ez a ritka esemény bekövetkezik és már nincs hely a kiválasztott időpontra vagy szálláshelyre, javaslatot teszünk más, hasonló útra, Önnel egyeztetve. Lehet, hogy 1-2 nap eltéréssel ugyanoda, vagy egy hasonló szálláshelyre tudunk helyet biztosítani Ön és útitársai részére. Amennyiben ajánlatunk nem nyeri el tetszését, és nem tudunk Önnek megfelelő utat biztosítani, a befizetett teljes összeget visszafizetjük. A befizetett összeg után azonban kamatot, kompenzációt nem fizetünk.
A teljes részvételi díj befizetését követően, az indulás előtt juttatjuk el Önnek az utazáshoz szükséges dokumentumokat (postai úton, e-mail-ben, vagy személyesen az irodánkban), amelyek tartalmaznak minden fontos információt.
FIGYELEM: Az így lefoglalt szolgáltatást / szállást csak Adriaonline.hu / Delta Travel Group voucher ellenében lehet igénybe venni. Kérjük, minden esetben olvassák el az utazási szerződésünket és az esetlegesen a szállások ártáblázata alatt található szigorúbb lemondási feltételeket.
Az Adriaonline.hu oldalain megjelenített utazási ajánlatok, valamint az ajánlatkérésre megküldött utazási ajánlatok nem minősülnek nyilvános ajánlattételnek. A megrendelő lap kitöltésével és elküldésével nem jön létre utazási szerződés. Az utazási szerződés a megrendelés Adriaonline.hu általi visszaigazolásával, az általános szerződési feltételek utas részére történő átadásával vagy elektronikus úton való megküldésével (ideértve elektronikus úton való közvetlen elérhetőségének megadását is) és a részvételi díj előlegének befizetésével jön létre.
Az előleg fizetése minden esetben megrendelésnek minősül, a visszaigazolásban megjelöltek és az utazásszervező általános szerződési feltételei szerint. A szerződés létrejöttét nem befolyásolja, hogy utazási szerződést aláírva visszajuttatta-e irodánkba. Az utazási szerződés felmondására az utazásszervezőnek az adott útra vonatkozó utazási feltételei irányadóak.
A legnagyobb gondosság és igen gyors ügyintézés esetén is előfordulhat, hogy a visszaigazolás és a fizetés közti időszak alatt a megrendelt utazásra elfogynak a szabad helyek. Ebben az esetben haladéktalanul értesítjük a helyek beteltéről, és a fizetéssel létrejött szerződés megszűnik. A szerződés ilyen módon történő megszűnésből adódó károkért az Adriaonline.hu / Delta Travel Group kizárja a felelősségét. A szerződésnek a fizetés és visszaigazolás közti időszakban történő megszűnése esetén segítünk újabb utat találni, vagy kezelési költség felszámolása nélkül visszafizetjük az összeget.
Online foglalás:
Az Adriaonline.hu oldalon lehetőség van szállások online foglalására is számos szállás esetében. FIGYELEM: a foglaláshoz bankkártya (American Express, Visa, MasterCard) szükséges.
Ezeknél a hoteleknél, apartmanoknál nincs „Kérjen ajánlatot” gomb, itt az utazási időpont megadásával tekintheti meg online ajánlatunkat. Az utazás kezdő, és befejező időpontjának megadásával a rendszer leellenőrzi a szabad helyeket a kért szálláson, és megmutatja a szálláshelyen foglalható szobák típusát, szabad kapacitását és a pontos fizetendő díjat. Amennyiben van szabad hely és megfelelő a szállás, a mennyiség kiválasztása, a személyes adatok, valamint a bankkártya adatok megadása után a foglalás megtörténik. A vouchert / részvételi jegyet a rendszerrel ki lehet nyomtatni, közvetlenül a foglalás után. A bankkártyát természetesen csak a foglalásban szereplő összeg erejéig terheli a rendszer és irodánk felé semmilyen további fizetést nem kell teljesíteni, minden online működik.
Hitelkártyájának adatait partnerünk biztonságos szerveren keresztül dolgozza fel. Minden esetben a rendelkezésre álló legfrissebb technológiát alkalmazza, ezzel biztosítva személyes- és hitelkártya-adatainak adatvédelmi titkosítását. A kódolási folyamathoz a szabványos „Secure Socket Layer” (SSL) technikát használja. SSL-tanúsítványukat a Thawte bocsájtotta ki.
Kérjük fokozottan figyeljen arra, hogy a kiválasztott desztinációra történő utazás beutazási és nyitvatartási feltételeiről történő tájékozódás (úti okmány érvényessége, vízum, kötelező oltások, síterepek nyitva tartása stb.) az Ön feladata. Az ennek elmulasztása esetén keletkezett károk és többletköltségek Önt terhelik.
Noha mindent elkövetünk, hogy pontos és precíz információkat szolgáltassunk, az Adriaonline.hu oldalra feltöltött adatok esetleges hibáiért vagy hiányosságaiért nem vállalunk felelősséget.