Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találja. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk. Elfogadom
Keresés

Hírlevél
EUB utasbiztosítás

Teszteltük! Falkensteiner Family Hotel Diadora****

Teszteltük! Felkerekedtem, hogy jól megnézzem magamnak a Falkensteiner szállodákat Horvátországban, mert már sok szépet és jót hallottam róluk, de szerettem volna a saját szememmel is látni. Nos, sikerült is felfedeznem a Falkensteiner családi szállodák világát, de ezek közül, ami legjobban megfogott az a Falkensteiner Family Hotel Diadora**** superior szálloda.

A létesítmény a Punta Skala félszigeten épült, távol a város és a forgalom zajától. Zadar 16 kilométerre található, tehát ha itt nyaralunk, egy napot mindenképpen érdemes a történelmi belváros felfedezésére áldozni, mert megéri. A hotel komplexum egyébként azzal az elképzeléssel épült (itt található még másik két szálloda is; Iadera, Senia), hogy autómentes környezetet biztosítson a nyaralás idejére, erre egy mélygarázst alakítottak ki a hotel mögött, ahol mindenki elhelyezheti járművét. Tehát a tiszta levegő abszolút garantált!

A szálloda kifejezetten gyermekes családokra specializálódott, de pároknak, vagy éppen baráti társaságoknak is ideális, pláne ha nem főszezonban megyünk. Ilyenkor a nyugalom szigetévé változik a resort.

Minden szobában elkülönített hálófülke van a gyerekeknek, ezzel is jelezvén, hogy igazi családbarát szállodáról van szó. Mindemellett világos, mégis melegséget és eleganciát sugárzó bútorokkal és textíliákkal rendezték be őket.

A család legkisebb tagjait számos lehetőség várja a Falky Land világában: kinti és benti játékok, játszótér, medencék, kisebb és nagyobb csúszdákkal, animációs programok, gyermekmegőrzés a Mini Itáliának berendezett kis birodalomban, játékterem a legkülönfélébb gépekkel (léghoki, csocsó, kosárlabda stb.). Mindezek láttán én is szívesen lennék még gyermek. Na, de a felnőtteknek sincs okuk panaszra, főleg, ha a gyermek egész nap le van kötve. Belső és külső medencék különböző élményelemekkel, szauna világ, fitneszterem és vízágyas pihenőterek biztosítják a tökéletes relaxációt. Vagy egyszerűen csak süttethetjük a hasunkat valamelyik napozóteraszon, vagy a homokos tengerparton, ahol a hotelnek még egy saját bárja is van.

A szálloda egyébként teljes ellátással foglalható. Egy-egy étkezésnél igazi kulináris élményekkel lehetünk gazdagabbak, hiszen a finomabbnál finomabb étkek mellett, megtalálhatjuk a különleges – leginkább tengeri herkentyűkből készült-fogásokat is. Este pedig érdemes kipróbálni a hotel bárját, ami rendkívül hangulatos belső térrel és egy hatalmas terasszal rendelkezik, ahol egy kényelmes fotelban ülve elfogyaszthatunk egy-két pohár italt.

A helynek több érdekessége is van: az egyik, hogy a szálloda vízellátása a tengervíz tisztítása által biztosított, amihez egy saját víztisztító berendezés van a tengerben elhelyezve, így is hozzájárulva a környezettudatos gondolkodáshoz.
A másik, hogy a szálloda előtti partszakasz igen közkedvelt a delfinek körében, így nem kell meglepődnünk, ha egy-egy bemutatóra megjelennek a parthoz egészen közel, hogy elkápráztassák a kedves publikumot. Sőt a hotel már külön gyermekprogramot épített a delfinekre, ugyanis rendszeresen fotópályázatokat hirdetnek, hogy ki tudja a legjobb képet készíteni a különleges állatok bemutatójáról.

És még egy különlegesség. A hotel egy domboldalra épült, ez egy fontos információ, végül is ezért biztosított a káprázatos kilátás szinte minden szobából. Na de nem ez volt a furcsa, hanem az, hogy amikor megkaptuk a szálloda recepcióján a szoba nyitásához szükséges kártyát, mondták, hogy a folyosón menjünk egyenesen, jó sokáig (hiszen 250 szobája van a hotelnek), és balra lesz a szobánk. Ezzel nem is volt semmi gond, bár a folyosó tényleg nagyon hosszú volt, de amikor beléptünk a szobába, első utam a teraszra vezetett, na és ekkor döbbentem meg, hogy a szobánk a harmadik emeleten van, ugyanakkor se lifttel nem jöttünk, se lépcső nem volt. Ekkor jöttünk rá, hogy domb miatt a szálloda lépcsőzetesen lefelé van építve, a parkoló és a szálloda hall-ja, recepciója úgymond a 3. emeleten van, tehát innen lehet a lentebbi szintekre lifttel, vagy lépcsőn lemenni a lehető legkényelmesebben.

Összegezve az élményeket és a látottakat, a szálloda igazán különleges, minden igényt kielégítő, egyszóval fantasztikus helyszín egy tökéletes nyaraláshoz az egész családnak. Hamarosan újra tesztelünk!

www.adriaonline.hu - A napos oldal!